Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig

Ja, det här är väl inte så intressanta saker...
1. Jag har en förkärlek till drömfångare som är svart-vita på bilder.
2. Jag var jätte rädd för löv när jag var mindre.
3. Jag är rädd för att flyga, men om vi ska till ett annat land, insisterar jag på att vi ska flyga.
4. Min dröm innan jag dör, är att skriva ett manus om mitt liv, och sedan spela in en film, där jag har huvudrollen. Byter såklart ut namn.
5. Jag älskar ett nummer, bara ETT nummer, utan orsak, avskyr typ resten, men ja, jag älskar talet 3.
6. Jag kan inte överleva en dag utan låten Uncover- Zara Larsson och juicen Vital.
7. Jag har nomofobia.
8. Jag avskyr Disney pogrammet "På kroken", men kan inte låta bli att titta på det.
9. Jag avskyr Union J, men som de flesta vet, avgudar One Direction.
10. (Nu kommer det 2 facts) 1. Jag har en förkärlek till armé kläder. 2. Jag vill bli känd via YouTube, både som Video Bloggare och sångare.

Så, nu fick ni veta mer än 10. Kram :)<3


Kommentarer
Postat av: cissi

klart du älskar talet 3 då jag e född tredje

2013-07-07 @ 17:10:20
URL: http://livetsomcecilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0