Godmorgon

Vaknade vid halv 8 tiden. Kanske kommer jag i tid idag.. Hmm.... :)
Jag har precis käkat frukost, och valt kläder, bara håret kvar att fixa. Detta blir ne chill vecka, matten i skolan är avklarad, bara Makeko kvar. Onsdag är vi ju dessutom lediga, när det är 1 Maj. Alltså, jag vet inte om jag är ensam, men jag älskar 1 maj?!.
Det kommer bli bra uppdatering, ska börja göra tidsinställda inläggvareda dag, och ni kommr få vara med hela tiden, om vad som händer i mitt simpla liv.
Nästa vecka är det lägerskola och One Direction som gäller för mig!<3
Ja jus det, Julia kommer att komma hit över helgen och sova här,pga att hennes föräldrar ska bort, roligt:)
Idag blir det en lite chill dag, ska läsa på musikprovet som vi har på torsdag, men annars har jag inget inplanerat än sålänge, kommer uppdatera direkt efter skolan. Sedan läsa, och uppdatera, och antaglien vara med Julia, eller någon :)
Vi ses och hörs:)
 
 
Nästan nytagen bild xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0