Stan

Ska som sagt åka in till stan idag, Emma kommer efter mig när hon slutat jobba, och kommer då hit till en 4 tiden. Sedan åker vi in tillstan, käkar lite och så. När vi kommer hem ska jag KANSKE på filmkväll till en vän. Vet dock inte vad vi ska se på för film.
Det blir roligt, och sedan imorgon är det ju 1 maj. Då ska jag och mina vänner in till stan, antagligen får vi DRA med oss Julia, men sak samma.
Nu ska jag ut med hundarna, och gå efter ett par saker som vi beställt. Vi Ses Och Hörs♥
 

Kommentarer
Postat av: cissi

Du måst ja ha tid ti va me jaag nain gang å :( haha skärpning Cissi!! :D xD Jag å ska ti stan imrn vi kanski syns tå! ;) Tänker på de HELA tiiden,miss U and Love U :)Bye bye cute girl ;)

2013-04-30 @ 15:07:59
URL: http://livetsomcecilia.blogg.se
Postat av: cissi

:´( Du har väll no tiid me jag nain gang å :\ haha skärpning knäppskall (jag såklart) xD Miss U ;) Love U :)åååå.....ajja just jag TÄNKER PÅ DE HÄILA TIIDIN ,du je en VIKTI person..Bye Byee

2013-04-30 @ 15:11:24
URL: http://livetsomcecilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0