Tjenare :)

Nu just har jag ätit lite, och sitter vid datorn. Kan berätta lite om min dag:
Jag vaknade vid sju och gick i duschen, skönt att börja morogonen så (Y) Sedan gjorde jag mig klar och satte på mig springkläderna, och begav mig till skolan redan vid 8-tiden. Vi skulle springa från 8 på morgonen, och tydligen är det ända gången jag kommer i  tid till skolan, när jag måste vara där tidigt xD
Hade historia prov första lektionen, och det gick väl sådär... Sedan lite övning inför Makeko.
Annars har väl dagen varit helt normal, håller på att överföra 500+ bilder till datorn från telefon och kameran.
Sedan ska jag ut och gå med hundarna, och så ska jag väl kolla lite på TV.
Var och shoppade i lördags, kommer inom närmaste veckan bildet på allt det, och sedan kommer jag börja uppdatera mer och mer. Känner att jag vill att bloggen ska bli stor, inte för att jag trr den kommer bli stor, utan vill liksom bara ha en lite större blogg. 
Hur har er dag varit? Hur mår ni? Har ni något speciellt pågång i skolan?
Tipsa gärna era vänner om min blogg, vi kan även byta shoutouts om ni vill :) 
AHr även en youtube-kanal, inte för att jag lagt upp något där men att, haha.
Nu ska jag överföra mer bilder och så uppdaterar jag mer sedan. Ses och Hörs. ♥
 
 Lördagens oufit: Grå, glittrigt rosett spänne ~ H&M
Vit ylletröja ~ H&M
Svarta Dr Denim jeans ~ Carlings
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0