Jahaja...

Blev inga tidsinställda inlägg, när jag till och med var för trött för att orka med det.
Datorn hatar mig, har gjort det i 2 dagar nu, vart 5 min, så får jag en hård stöt, och det är inte skönt. 
Igår gick jag på ½h och snöt mig 8 ggr -.- Jobbigt värre.
Jag mår inte bra nu heller, har fått tillbaks halsont, och har huvudvärk.
Fryser och svettas om vart annat, ahh, jag orkar inte mer.
De flesta barn tycker att det är roligt att få vara hemma och sjuk, men nu orkar jag inte mer, jag vill också ut i solen, och snön och springa och leka med Julia och Belle. Älska dem okok?!
Aja, nu vet jag inte vad jag ska skriva/säga mer.
Ses och hörs, bye.♥
 
Belle♥
 
Gammal bild...
 
Ååh, jag vill UT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0