Kaskö

Inatt har jag sovit i kaskö hos Emma och Kevin då som sagt.
Hade en hel skön kväll igår kväll (Y)
Jag och E var och Bowlade igår kväll, K kom inte med för han är så dålig ;)
Det var hur kul som helst och vi ahde jätte roligt, länge sedan vi umgicks såhär!
Sedan när vi kom hem så hade K gjort maten, tacos, åt oss, och sedan åt vi framför Tv:n och galdiatorerna.
Sedan dukade vi fram chips, dipp, och godis och så på "Mina, Dina och Våra".
Jätte rolig film, jag rekomenderar!
Sedan efter det gnällde jag att jag ville se på "Fullt hus  2", så då så vi även den, och den var också jätte rolig.
Sedan gick vi och sov ungefär kl. 2 på natten. (enligt mamma allt för sent.)
Har haft det jätte roligt nu i början på helgen, och sedan ikv ska jag och ett par kompisar på "Tjejkväll" till vägviken.
 
Läs denna bloggen!
 
Emma
 

Kommentarer
Postat av: Jeccaaaaaaaah

nääämen va fin heard du har :) ♥

Svar: Tack♥
Amanda

2013-03-02 @ 15:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0