Läsning pågår......

Tyvärr.
Nu har jag varit i duschen och ska börja läsa på matte. *suck*
Villså gärna till skolan im, det är tråkigt att bara sitta inne, glo ut, och se på TV.
Jag kan seriöst inte sova när jag är sjuk, hur ,ycke jag än försöker, så går det inte.
Det är hur jobbigt som helst, jaja, men jag kan glädja er med att jag känner mig bättre...
Jag ska inte tråka ut er för mycket, såjag ska sluta.
Julia och Amanda var hit med en hel hög med läxor enligt mig, fast det kanske är 4-5 läxor,som bara är att skriva av något från det dom gjort i skolan. Kan inte göra det annars så.
Måste se till att bli riktigt frisk till 31/3, ska och rida, skönt det ska bli, att bara slappna av och rida, sköta om hästarna m.m, ska vara i stallet 5h♥
 
Ska läsa på prov nu, hörs<3
Världes finaste! :)
Härlig känsla att sitta på en häst. :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0