Sjuk

Ja.. Jag har blivit sjuk, inte världens bästa dag att bli sjuk på, eftersom vi skulle har blodpengs turnering imorn, buhu, gråter för att jag inte kan vara med ;( 
Nu idag har jag inte gjort mycket, har varit på datorn.
Jag har sjuk hals, och huvudvärk, dessutom kallsvettas jag hela tiden, så jobbigt.
Har varit Emmas provkanin idag också, hon skulle göra något med mitt hår, minns inte vad.
Aja, jag kommer antagligen inte orka uppdatera bloggen medans jag är sjuk, så nu får ni bereda er på väldigt dålig uppdatering, kanske 1 inlägg på 3 dagar tror jag....
Men nu måste jag gå till sängen, ta några mediciner och krypa till kojs.
Kramis, och hoppas att inte ni är sjuka!♥
Gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0