Sorry

Förlåt för att jag inte bloggat på någon dag. Jag fick gå hem från skolan i onsdags för att när jag hostade så kändes det som att jag inte fick ordentligt med luft, mådde dåligt hela dagen, hostade, och försökte andas lugnt. Igår låg jag bara hela dagen och hostade, det gör så jäkla ont i ryggen, ett revben, och vänstra sidan på lungan.
Känns som om jag hostat sönder ett revben -.- jobbigt värre, dessutom så har jag hostat så att det drabbar vänstra ryggsidan. Jag är trött på skiten.
Idag har jag vart ut till villan i alla fall, körde skoter och hade roligt. Sedan ikväll så har M färgat mitt hår, så att det blev blondare, och tyvärr tunnare. Den förbannade färgen var typ fel eller något, I dunno, men mitt har tappat stora tuvor med hår. Som tur är, så är mitt hår jätte tjockt, så det märks knappt, men ändå. De är ju mitt hår, och det känns hemskt när det försvinner. Nu ska jag börja gå till sängs:) vi hörs<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0